ابرخودروی جدید بوگاتی با طعم فرمول 1 / عکس

امیرمسعود عابدین: نسخه تولیدی بولاید دارای 1578 اسب بخار قدرت از موتور W-16 خود است. وزن بولاید در مقایسه با شیرون 1950 کیلوگرمی، به 1450 کیلوگرم می رسد. خودروهای فرمول 1 حدود 1000 اسب بخار قدرت دارند، بنابراین بولاید روی کاغذ قدرتمندتر ظاهر می شود؛ البته اگر اختلاف وزن قابل توجه خودروهای فرمول یک را در نظر نگیریم!

ابرخودروی جدید بوگاتی/ قدرتمندتر از همیشه با طعم فرمول 1 / عکس

به گفته اندی والاس، راننده بوگاتی، عملکرد بولاید در سطحی کاملاً متفاوت از سایر خودروها بوده و سریع، بسیار توانا و به راحتی قابل کنترل است. بوگاتی اشاره می کند که حداکثر سرعت بولاید بیش از رکورد سرعت فعلی F1 (370 کیلومتر بر ساعت) است؛ اما همانطور که می دانیم، رقابت این خودروها فقط در یک مسیر مستقیم نیست.

ابرخودروی جدید بوگاتی/ قدرتمندتر از همیشه با طعم فرمول 1 / عکس

بدنه مونوکوک کربن بولاید جدید بوده و طوری طراحی شده که پاشنه های راننده بسیار بالاتر از شیرون قرار می گیرند و موقعیتی را برای رانندگی به ارمغان می آورند که راننده لمان آن را تشخیص می دهد.

به لطف قیمت بسیار بالای 4.4 میلیون دلاری و تولید محدود 40 دستگاهی، تعداد کمی از مردم این شانس را خواهند داشت که پشت فرمان یک بوگاتی بولاید بشینند. باید دید که بولاید می تواند در مقابل خودروهای فرمول یک سربلند ظاهر شود یا خیر.

ابرخودروی جدید بوگاتی/ قدرتمندتر از همیشه با طعم فرمول 1 / عکس

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در نادیاتور مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابرخودروی جدید بوگاتی با طعم فرمول 1 / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابرخودروی جدید بوگاتی با طعم فرمول 1 / عکس"، کلیک کنید.