بیرانوند دست خود را گچ گرفت+ عکس

بیرانوند دست خود را گچ گرفت+ عکس

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار عکسی از خود مصدومیتش را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، علیرضا بیرانوند روز گذشته در تمرین پرسپولیس حاضر نشد تا تکلیف مصدومیت دست خود را مشخص کند. این دروازه بان که از مصدومیت کهنه در ناحیه کف دست رنج می برد در اواخر بازی با پیکان در هفته بیست و یکم از این ناحیه احساس درد می کند و با همان شرایط هم در اردوی تیم ملی حاضر می شود. او مقابل ترکمنستان در بازی رفت هم به میدان رفت اما صحبتی از مصدومیت او مطرح نشد. 

بیرانوند بعد از بازگشت از بازی های ملی هم چند روزی را به مرخصی رفت اما بعد از بازگشت به تمرینات پرسپولیس مشخص می شود مصدومیت دست او عود کرده و حتی در تمرینات این تیم هم کامل شکرت نکرده و در نهایت روز گذشته بعد از ویزیت شدن توسط چند پزشک متخصص مجبور می شود دست خود را گچ بگیرد. 

او با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش از گچ شدن دستش خبر داد. البته میزان دوری از میادین مشخص نیست اما ظاهرا او سه بازی آینده  را از دست داده است. 

بیرانوند دست خود را گچ گرفت+ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیرانوند دست خود را گچ گرفت+ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیرانوند دست خود را گچ گرفت+ عکس"، کلیک کنید.