تصفیه خانه پایدار در لرستان وجود ندارد

نادیاتور/لرستان بازرس کل لرستان گفت: در استان تصفیه خانه پایدار وجود ندارد.

سعید رازانی در بررسی میدانی مشکلات تصفیه خانه آب شهر خرم آباد که با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب و مدیران سایت تصفیه خانه آب این شهر انجام شد، ضمن اشاره به فرآیند تامین و تصفیه آب شرب، از زحمات فعالان این حوزه تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: کوتاهی و غفلت در این حوزه مصادف با ورود خسارت و ضررهای جبران ناپذیر است.

رازانی بیان کرد: در این سایت به چند شاخصه مهم از قبیل آینده نگری، استفاده از ظرفیت های انسانی و فنی داخلی، به روز و پیشرفته بودن امکانات و تجهیزات موجود و بهره گیری از آب مطمین و پاک می توان اشاره کرد.

بازرس کل استان ادامه داد: سازمان بازرسی برای حل هرگونه مشکلی در کنار همه دستگاه های متولی است.

رازانی با تاکید بر اینکه در لرستان تصفیه خانه پایدار وجود ندارد و آب تصفیه خانه ها بیشتر از آب چشمه ها و رودخانه ها تامین می شود، افزود: در سفر دوم رییس جمهور باید به طورجدی وضعیت تصفیه خانه آب استان مطرح شود.

مصطفی کریمی بیرانوند معاون نظارت و بازرسی بازرسی کل لرستان نیز با اشاره به حفاظت فیزیکی و امنیت تصفیه خانه ها گفت: ایمنی، حفاظت و نگهداری از تاسیسات تصفیه خانه های آب از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: یکی از عوامل موثر در تامین آب آشامیدنی سالم، تاسیسات تصفیه خانه ها بوده و امری بسیار ضروری است که می تواند تاثیر بسیاری در کیفیت آب داشته باشد و همچنین وجود نگهبان  در طول شبانه روز برای امنیت تصفیه خانه امری ضروری است.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصفیه خانه پایدار در لرستان وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصفیه خانه پایدار در لرستان وجود ندارد"، کلیک کنید.