تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست ها

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آل سعود در راستای اصلاح برنامه درسی مدارس، موضوع یهودیان صهیونیست را رکن اصلی قرار داد و آیات قرآنی درباره جنایات یهودیان را حذف کرد.

به گزارش نادیاتور، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز شنبه در سخنانی با اشاره به حذف مطالب درسی مربوط به جنایات یهودیان در قرآن کریم گفت:  آل سعود بیش از آنکه به قرآن کریم احترام بگذارد، برای یهودیان صهیونیست احترام قایل است.

وی افزود: سعودی ها به جایی رسیدند که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می گوید و آنان را رسوا می کند، حذف می کنند. آنان حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می گذارند تا به قرآن کریم.

وی گفت: آل سعود در راستای اصلاح برنامه درسی مدارس، موضوع یهودیان صهیونیست را رکن اصلی قرار داد و آیات قرآنی درباره جنایات یهودیان را حذف کرده است.

سید الحوثی تصریح کرد: یکی از سران سعودی گفته است اسراییل، هم پیمان آینده عربستان است؛ این در حالی است که ما شاهد دشمنی روزافزون رژیم صهیونیستی با اسلام و مسلمانان هستیم.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد امارات نیز مانند عربستان، شیوه های آموزشی خود را تغییر داده که مبتنی بر دوستی با رژیم صهیونیستی است.

پایان خبر نادیاتور

تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست ها" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست ها"، کلیک کنید.