قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به عنوان رییس دوره ای شورای امنیت

به گزارش نادیاتور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با «یان بورگ» وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان اظهار کرد: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین الملل است.

امیرعبداللهیان از نقش سازنده و تلاش دولت مالت بعنوان رییس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل در راستای پایان نسل کشی رژیم اسراییل در غزه قدردانی کرد.

یان بورگ وزیر امور خارجه مالت، در این گفتگوی تلفنی ضمن اشاره به مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش ها در منطقه و نیز تاکید بر خویشتن داری تمامی طرف ها، گفت : مالت خواستار آتش بس فوری در غزه، آزادی زندانیان و نیز تسهیل ارسال کمک های انساندوستانه است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به عنوان رییس دوره ای شورای امنیت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به عنوان رییس دوره ای شورای امنیت"، کلیک کنید.