قیمت گوشی پرچمدار سونی لو رفت/ Xperia 1 VI ارزان تر عرضه می شود!

به گزارش خبرگزاری نادیاتور، سونی در تاریخ 17 می 2024 (27 اردیبهشت 1403) از پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا وان مارک 6، رونمایی خواهد کرد. با نزدیک شدن به تاریخ اشاره شده شاهد افزایش تعداد گزارش ها و افشاگری ها هستیم و اکنون جزییاتی درمورد قیمت گوشی سونی دردسترس قرار گرفته است که نشان می دهد احتمالاً نسبت به نسل قبلی خود کمی ارزان تر خواهد بود.

براساس گزارش مجله نادیاتور، در بسیاری از گزارش های مرتبط با اکسپریا وان مارک 6 به حذف نمایشگر 4K و استفاده از نسبت ِ تصویر مشابه سایر گوشی ها اشاره شده است. یکی از ابهامات باقی مانده، قیمت گوشی مذکور بود که بر اساس گزارشی جدید، احتمالاً کمی پایین تر از نسل قبلی خود خواهد بود. گفته می شود قیمت این گوشی در تایوان حدود 1,224 دلار خواهد بود، در حالی که قیمت Xperia 1 V حدود 1,288 دلار بود.

قیمت گوشی پرچمدار سونی لو رفت/ Xperia 1 VI ارزان تر عرضه می شود!

قطعاً کاهش قیمت اشاره شده برای پرچمدار بعدی سونی چندان چشمگیر نیست و حتی اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، نمی توان با اطمینان گفت در سایر کشورهای جهان نیز شاهد کاهش قیمت دستگاه خواهیم بود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت گوشی پرچمدار سونی لو رفت/ Xperia 1 VI ارزان تر عرضه می شود!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت گوشی پرچمدار سونی لو رفت/ Xperia 1 VI ارزان تر عرضه می شود!"، کلیک کنید.