محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می شود

به گزارش نادیاتور از مازندران، یدالله جهان تاب، اظهار داشت: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده های شمال به صورت عادی و روان است ولی معمولا عصر پنج شنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده ها خواهیم بود.

وی افزود: از لحاظ جوی هم سطح جاده های استان خشک بوده و مشکلی در این زمینه نداریم.رییس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، بیان کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از روز گذشته آغاز شد و از ساعت 6 تا 24 روزهای امروز و فردا هم در این محور اجرا خواهد شد.

جهان تاب از ممنوعیت تردد تریلی کماکان از محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز فردا جمعه 31 فروردین ماه امسال درصورت ترافیک سنگین یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، اظهار کرد: محور کندوان هم درصورت بروز ترافیک سنگین طی روز جمعه 31 فروردین ماه امسال یک طرفه خواهد شد.رییس پلیس راه مازندران گفت: توجه به هشدارها و توصیه های پلیس سلامت رانندگان و خانواده های آنان را تضمین می کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می شود"، کلیک کنید.