نادیاتور – تصاویر | سرعت فوق العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی

کمپانی لاکهیدمارتین در نمایشگاه Sea Air Space 2024 از کانسپت موشک هایپرسونیک ماکو (Mako) رونمایی کرد. هنوز برد و مشخصات این موشک هایپرسونیک اعلام نشده است ولی طبق اعلام مقامات لاکهیدمارتین سرعت این موشک حداقل 5 ماخ خواهد بود و از سیستم هدایت چندگانه بهره می برد.

طبق اعلام شرکت سازنده، جنگنده نسل پنجمی F-35A لایتنینگ توانایی حمل 6 تیر (2 تیر در دهلیز داخلی و 4 تیر زیر بال ها) از این موشک هایپرسونیک را دارد. این موشک توانایی نصب برروی جنگنده های F-35، F-22، F-16، F-15، F-18 و هواپیمای گشت دریایی P-8 را دارد و به گفته مقامات لاکهیدمارتین این موشک در آینده از ناوها، زیردریایی ها و لانچرهای زمینی نیز قابلیت شلیک خواهد داشت. لازم به ذکر است که این پروژه با پروژه HALO که محصول آن یک موشک هایپرسونیک ضدکشتی هواپایه برای نیروی دریایی آمریکاست، متفاوت است.

264 215

نادیاتور – تصاویر | سرعت فوق العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نادیاتور – تصاویر | سرعت فوق العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نادیاتور – تصاویر | سرعت فوق العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی"، کلیک کنید.