واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / 5 کشته

اردبیل-ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران خبر داد و گفت: در اثر این حادثه 27 نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / 5 کشته

آفتاب نیوز :

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

خبرگزاری نادیاتور نیز نوشته است که در این حادثه 5 نفر جان خود را از دست داده اند. 18 مصدوم نیز به بیمارستان های فاطمی اردبیل و شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / 5 کشته" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / 5 کشته"، کلیک کنید.