پایان سومین جشنواره «شعر و داستان نبوی» با 27 اثر برگزیده

پایان سومین جشنواره «شعر و داستان نبوی» با 27 اثر برگزیده

اختتامیه سومین جشنواره شعر و داستان نبوی برگزار و از کتاب شعر «از مزرعه ما» شاعر استانی رونمایی و در پایان از شاعران، نویسندگان، داوران و مهمانان با اهدای لوح قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، سومین جشنواره «شعر و داستان نبوی» از سری برنامه های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد با حضور امام جمعه زاهدان، مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی، شاعران کشوری و استان سیستان و بلوچستان، مدیران و مسیولان واحد زاهدان در تالار رازی این دانشگاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در این جشنواره اظهار کرد: مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله و سلم نقطه عطفی در تاریخ خلقت و هدایت جامع بشری بود، البته همه انسان ها می توانند کامل باشد و به کمال برسند، هدف از خلقت انسان هم رسیدن به کمال و اوج است.

بزرگ ترین تجلی خداوند در روز بعثت پیامبر اکرم(ص) شکل گرفت

حجت الاسلام مصطفی محامی با اشاره به جایگاه حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم گفت: به تعبیر دعای روز مبعث، روز بعثت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، روزی است که در آن موقعیت بزرگ ترین تجلی خداوند شکل گرفت، تجلی خداوند و عظمت پروردگار به حسب لیاقت و قابلیت مخاطب او نمایان می شود و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بزرگ ترین، قابل ترین و لایق ترین انسان برای تجلی خداوند است.

وی متذکر شد: همه ساله در جشنواره «شعر و داستان نبوی» از جایگاه نبوت پیامبری و سنت و سیره، حکومت داری، شان ایشان در خانواده و عاطفه او به مردم با محور های شعر، داستان و پژوهش صحبت می شود و پیشنهاد می کنیم برای سال های آینده از عناوین و موضوعات متنوع برای جشنواره استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: امید است خداوند توفیق بیش از پیش درس گرفتن از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را به مسلمین عنایت کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم گفت: حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم اسوه های اخلاقی و انسانی تمامی ادیان است و باید برای ترسیم درست و صحیح این چهره محبوب و بی همتا، برنامه های فرهنگی و مناسبی توسط آموزش و پرورش و دانشگاه و سایر دستگاه های مربوطه طراحی و اجرا شود.

بزرگ ترین تجلی خداوند در روز بعثت پیامبر اکرم(ص) شکل گرفت

کامبیز نرماشیری با اشاره آثار ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره «شعر و داستان نبوی» عنوان کرد: بیش از یک هزار و 100 اثر در زمینه شعر داستان، داستان و دلنوشته به جشنواره رسید که پس از داوری توسط استادان مجرب، تعداد 27 اثر به عنوان آثار برتر و برگزیده انتخاب شد.

پیش از آغاز مراسم حاضرین و مهمانان با شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تجدیدمیثاق کردند.

بزرگ ترین تجلی خداوند در روز بعثت پیامبر اکرم(ص) شکل گرفت

در سومین جشنواره شعر و داستان نبوی که با همکاری موسسه علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد از کتاب شعر «از مزرعه ما» عباس باقری شاعر استانی رونمایی و در پایان مراسم از شاعران، نویسندگان، داوران و مهمانان جلسه با اهدای لوح قدردانی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان سومین جشنواره «شعر و داستان نبوی» با 27 اثر برگزیده" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان سومین جشنواره «شعر و داستان نبوی» با 27 اثر برگزیده"، کلیک کنید.