پوران درخشنده «عشق» می سازد

آفتاب نیوز :

این کارگردان که از چند سال قبل درصدد ساخت فیلم «هیس پسر ها گریه نمی کنند» بوده، بیان کرد: هنوز موافقتی برای ساخت این فیلم از سوی سازمان سینمایی اعلام نشده در صورتی که پیش تر در دولت گذشته مجوز ساخت گرفته بودم، ولی به دلیل همزمانی با دوران شیوع کرونا و بعد هم یکسری مشکلات دیگر تاریخ پروانه ساخت منقضی شد و نتوانستم ساخت آن را زودتر شروع کنم. وقتی هم برای تمدید پروانه اقدام کردم با آن موافقت نشد. برای من سوال است که مگر شرایط با گذشته چه فرقی دارد که الان نمی توان چنین فیلمی را ساخت؟

درخشنده درباره اینکه در سال جدید محور هایی برای فیلمسازی اعلام شده که موضوعات اجتماعی و معضلات فرهنگی را هم در برمی گیرد، گفت: واقعیت این است که من برای ساخت فیلمی که موضوع و دغدغه ای فرهنگی و اجتماعی دارد، جوابی قانع کننده نگرفتم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک فیلمنامه دیگر هم دارم که آن را در امریکا نوشتم و پروانه ساختش را هم گرفته ام. این فیلمنامه با نام «عشق» درباره مهاجرت است که فعلا اولویت اصلی ام ساخت همین فیلم است. 

درخشنده این روز ها در حال مذاکره با بازیگر است تا هر چه زودتر فیلمش را که با نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی خودش ساخته خواهد شد، کلید بزند. او تاکید دارد که «عشق» را حتما باید در خارج از کشور بسازد. 

این فیلمساز کرمانشاهی از مدت ها قبل مشغول نوشتن رمانی براساس زندگی مادرش بوده که درباره آن می گوید: رمان «مادرم ایران» احتمالاً تا ماه آینده تمام می شود و پس از پایان کار برای انتشار آن اقدام می کنم. قصد دارم در آینده هم یک سریال براساس همین رمان برای شبکه نمایش خانگی بسازم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوران درخشنده «عشق» می سازد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوران درخشنده «عشق» می سازد"، کلیک کنید.