گزارش نماینده دایم ایران در مقر سازمان ملل متحد به امیرعبداللهیان

گزارش نماینده دایم ایران در مقر سازمان ملل متحد به امیرعبداللهیان

سعید ایروانی، سفیر و نماینده دایم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، با حسین امیرعبداللهیان دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور؛ سفیر و نماینده دایم کشورمان در سازمان ملل متحد گزارشی از آخرین روند رویداد ها و تحولات محل ماموریت خود به خصوص در ابعاد مختلف بین المللی و نیز فعالیت ها و تلاش های نمایندگی کشورمان در حوزه مسایل بین المللی مرتبط با سازمان ملل متحد و نهاد های زیر مجموعه این سازمان را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان بر اهمیت نقش آفرینی تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران و حضور فعال در صحنه های بین المللی، همچنین بهره برداری از ظرفیت سازمان ملل متحد در راستای پیشبرد اهداف و تحقق منافع ملی کشورمان بر اساس منویات و ضوابط و شاخص های مورد تایید مقام معظم رهبری به ویژه بهره گیری از ظرفیت دیپلماسی بین المللی و دیپلماسی عمومی برای تبیین اقناع کننده منطق رویکرد های کشورمان در مسایل مختلف مرتبط با سیاست و روابط خارجی تاکید کرد و توصیه های لازم در این زمینه را ارایه کرد.

گزارش نماینده دایم ایران در مقر سازمان ملل متحد به امیرعبداللهیان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش نماینده دایم ایران در مقر سازمان ملل متحد به امیرعبداللهیان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش نماینده دایم ایران در مقر سازمان ملل متحد به امیرعبداللهیان"، کلیک کنید.