عکس | بمب نقل وانتقالاتی در اصفهان؛ آقای گل آسیا قرارداد بست

به گزارش خبرگزاری نادیاتور؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند اصفهان، سعید احمد عباسی بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال وینیا آلبالی اسپانیا با حضور در دفتر باشگاه گیتی پسند و مذاکره با مدیران این باشگاه، به صورت رسمی به جمع شاگردان محمد کشاورز در فصل 04-1403 پیوست.

احمد عباسی در سال 1396 به مدت پنج فصل متوالی، بازی های درخشانی در گیتی پسند به نمایش گذاشت و عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد. وی با موافقت مدیران باشگاه، به تیم اسپانیایی منتقل شد و بعد از دو سال درخشش در لیگ اسپانیا، دوباره به تیم سابق خود بازگشت.

این بازیکن ملی پوش در مسابقات اخیر جام ملت های آسیا به عنوان آقای گل و بهترین بازیکن این رقابت ها دست یافت.

عکس | بمب نقل وانتقالاتی در اصفهان؛ آقای گل آسیا قرارداد بست

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | بمب نقل وانتقالاتی در اصفهان؛ آقای گل آسیا قرارداد بست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | بمب نقل وانتقالاتی در اصفهان؛ آقای گل آسیا قرارداد بست"، کلیک کنید.