آزمون ورود به حرفه مهندسان خوزستان برگزار می شود

آزمون ورود به حرفه مهندسان خوزستان برگزار می شود

نادیاتور/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.

مسعود بیات منش در گفت و گو با نادیاتور اظهار کرد: آزمون های ورود به حرفه مهندسان استان در 7 رشته مهندسی، معماری (صلاحیت های نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (صلاحیت های نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی و همچنین آزمون پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و 6 رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه برداری و شهرسازی و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های یک، دو و سه در روزهای پنجشنبه و جمعه (17 و 18 اسفندماه 1402) به طور همزمان با دیگر استان ها برگزار می شود.

وی افزود: در آزمون این دوره مجموعا 6هزار و 890 نفر در استان خوزستان داوطلب شده اند که 19 درصد از داوطلبان زن و 81 درصد مرد هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت صبح و بعدازظهر در 3 شهرستان و 5 حوزه اهواز (دانشگاه شهید چمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان) و شهرستان دزفول (دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول)  و همچنین شهرستان بهبهان (دانشگاه آزاد واحد بهبهان) برگزار می شود.

بیات منش خاطرنشان کرد: نتایج آزمون از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و سامانه آزمون ها به نشانی inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمون ورود به حرفه مهندسان خوزستان برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمون ورود به حرفه مهندسان خوزستان برگزار می شود"، کلیک کنید.