آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس

آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس

به گزارش نادیاتور، امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: محصور نمودن آرامستان برای توسعه و فضاسازی مطلوب موثر و ضروری است.

وی افزود: مساحت بهشت زهرا(س) بندرعباس 216 هکتار بوده که از اسفندماه سال جاری پروژه دیوارکشی آن آغاز شده است.

کاردانی با اشاره به زیاد بودن مساحت آرامستان و بالا بودن صرف هزینه بالا این پروژه، ادامه داد: از استاندار هرمزگان تقاضا داریم نسبت به این پروژه نگاه و همیاری ویژه ای داشته تا بتوانیم در بهشت زهرا(س) فضاسازی مناسب و خدمات رسانی مطلوب و درخورشان مردم خونگرم و نجیب شهر بندرعباس داشته باشیم.

این مقام مسیول یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در گام های مختلف به اندازه ظرفیت از هزینه های جاری سازمان این پروژه در حال انجام است.
رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان از اهمیت این پروژه اشاره کرد و گفت: محصورنمودن بهشت زهرا(س) برای صیانت از اموات، کنترل تردد و توسعه و فضاسازی مناسب و خدمات رسانی بهتر به شهروندان گرامی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که مجموعه آرامستان تمام تلاش خود را تا پایان رساندن این پروژه خواهد کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس"، کلیک کنید.