اختلال گسترده روی GPS در تهران / تدبیر امنیتی برای مراسم ارتحال؟

اختلال گسترده روی GPS در تهران / تدبیر امنیتی برای مراسم ارتحال؟

شنیده ها حاکی است که تا ظهر امروز، مشکل خاصی در مکان یابی با GPS در پهنه شهر تهران وجود نداشت و جز در مناطقی که به واسطه تدابیر امنیتی، اختلالات دایمی در GPS برقرار است، کاربران در دیگر نقاط شهر تهران می توانستند از خدمات موقعیت یابی جهانی استفاده کنند.

از بعدازظهر، بروز مشکلاتی در موقعیت یابی بر اساس GPS منتشر شد و رو به فزونی گذاشت؛ به طوری که برخی از کاربران مجبور بودند مبدا سفر را به شکل دستی انتخاب کنند.

شنیده ها حاکی است که اختلالات بعدازظهر امروز بی ارتباط با افزایش سطح امنیتی کلان شهر تهران برای برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در 14 و 15 خرداد نیست.

در شرایط معمول، کارشناسان پیشنهاد می کنند که هنگام استفاده از GPS وای فای را روشن بگذارید، VPN یا پراکسی را قطع کنید و در تنظیمات GPS گوشی دقت حداکثر را انتخاب کنید تا موقعیت سنجی در نرم افزارهای داخلی به بهترین شکل انجام شود.

5454

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختلال گسترده روی GPS در تهران / تدبیر امنیتی برای مراسم ارتحال؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختلال گسترده روی GPS در تهران / تدبیر امنیتی برای مراسم ارتحال؟"، کلیک کنید.