ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره سراسری شعر انتظار

ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره سراسری شعر انتظار

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: بیش از یک هزار شعر به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر انتظار در این دانشگاه واصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، مرتضی قاسمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و رییس سومین جشنواره سراسری شعر انتظار در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار کرد: بیش از یک هزار شعر به دبیرخانه این جشنواره در این دانشگاه واصل شده است. این جشنواره از سری جشنواره های فرهنگی علمی و هنری امامت و مهدویت محسوب می شود که در 31 استان در دانشگاه آزاد اسلامی در فاصله 13 رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آثار واصله در سه بخش عمومی (حرفه ای)، دانشگاهی و دانش آموزی داوری خواهند شد، اضافه کرد: مراسم اختتامیه جشنواره و قدردانی از منتخبان روز اول اسفند در فرهنگسرای شهرداری اراک با حضور مسیولان و مدیران استانی و دانشگاهی برگزار خواهد شد. در این مراسم از 12 اثر برتر با هدایای نقدی و اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، قدردانی می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: محور های موضوعی جشنواره شامل مواردی از قبیل مدح و منقبت و ذکر فضایل حضرت صاحب الزمان (عج)، انتظار فرج و نجوای شاعرانه با آن حضرت، شعر مهدوی با الهام از دعای ندبه و دعای فرج، جامعه موعود و سبک زندگی اسلامی ایرانی بر اساس معرفت مهدوی، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی (عج)، ویژگی های حکومت امام عصر، پیروزی مستضعفین، استکبارستیزی و عدالت گستری قیام حضرت مهدی (عج)، حکومت صالحان، اشتراکات ادیان و مذاهب در مقوله انتظار منجی، انتظار و جهاد تبیین، بوده است.

وی گفت: در مراسم اختتامیه از کتاب منتخب اشعار سومین جشنواره سراسری شعر انتظار رونمایی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره سراسری شعر انتظار" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره سراسری شعر انتظار"، کلیک کنید.