اسماعیل هنیه : اسراییل درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است

اسماعیل هنیه : اسراییل درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است

به گزارش نادیاتور، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: «حملات دشمن صهیونیست در بیمارستان شفا نشان می دهد رژیم صهیونیستی مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است.»

«اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز سه شنبه در سخنانی عنوان کرد: «آنچه دشمن صهیونیستی در بیمارستان شفا در غزه انجام می دهد، ثابت می کند که این رژیم مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است و در تلاش برای نابودی تمامی مولفه های زندگی انسانی در این باریکه است.»

به گزارش نادیاتور، وی افزود: «هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس و اعضای سازمان های دولتی در نوار غزه نشان دهنده تلاش این رژیم برای انتشار هرج و مرج و ناامنی و ادامه کشتار فلسطینیان در غزه است؛ کما اینکه این جنایات بیانگر تلاش سران این رژیم برای تخریب روند مذاکرات جاری در دوحه است.»

هنیه خاطرنشان کرد: «ما تاکید می کنیم که این اقدامات منجر به تحقق طرح و نقشه جنایتکارانه دشمن نخواهد شد و جنبش حماس همچنان به حقوق ملت فلسطین پایبند است و خواسته آن مبنی بر توقف جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به خانه های خود کاملا واضح و روشن است.»

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسماعیل هنیه : اسراییل درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسماعیل هنیه : اسراییل درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است"، کلیک کنید.