افتتاح و بهره برداری از ۵۱ پروژه  شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

افتتاح و بهره برداری از ۵۱ پروژه  شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری نادیاتور چهارمحال وبختیاری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت با ۵۱ پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری به استقبال هفته دولت سال جاری می رود.

محمد کریمی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و آماده بهره برداری این شرکت در هفته دولت اظهار داشت: ۵۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در ۱۲ شهرستان استان با  اعتباری بالغ بر دویست و ۴۴ میلیارد تومان از منابع ملی، استانی، محرومیت زدایی و سایر ردیف ها در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسیدو جمعیتی حدود ۱۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مزایای افتتاح این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

مهندس کریمی ضمن اشاره به اینکه اطلاع‌ رسانی از خدمات انجام شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات و بیان دستاوردهای دولت می باشد گفت: ۱۹ پروژه از ۵۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال ۱۴۰۳ مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی و ۳۲ پروژه مربوط به حوزۀ شهری و مشترک با دیگر روستاهای استان می باشد.

وی در ادامه گفت: ۳۹ روستا با بیش از ۳۲ هزار نفر جمعیت، از نتایج افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی و ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت شهری استان از افتتاح این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری؛ تامین آب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب، لوله گذاری خطوط انتقال، بهسازی چشمه، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی، حفر چاه، احداث ایستگاه پمپاژ، آزمایشگاه میکروبی آب، تامین زیر ساخت آب و فاضلاب در نهضت ملی مسکن شهرها، انجام مطالعات و… را از احجام عملیاتی این پروژه ها عنوان کرد.

مهندس کریمی در تفکیک شهرستانی پروژه ها یاد آوری نمود از مجموع ۵۱ پروژه، ۱۰ پروژه در شهرستان شهرکرد، ۷ پروژه در شهرستان لردگان، ۶ پروژه در شهرستان فارسان، ۵ پروژه در شهرستان کوهرنگ، ۴ پروژه در شهرستان اردل، ۴  پروژه در شهرستان خانمیرزا، ۴ پروژه در شهرستان سامان، ۲ پروژه در شهرستان کیار، ۳ پروژه در شهرستان بروجن، ۲ پروژه در شهرستان بن، ۲ پروژه در شهرستان فلارد و ۲ پروژه در شهرستان فرخشهر به بهره برداری می رسد که انشاالله مبارک مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری باشد.                                  46
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح و بهره برداری از ۵۱ پروژه  شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح و بهره برداری از ۵۱ پروژه  شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.