افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه حکمت فردوسی

در برج آزادی صورت گرفت؛

افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه حکمت فردوسی

چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه گروهی حکمت فردوسی در برج آزادی افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور،  آیین گشایش چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه گروهی حکمت فردوسی در سال روز جشن چهاردهمین سالگرد ثبت جهانی هزاره پایان سرایش شاهنامه فردوسی به کوشش بنیاد فردوسی و موسسه فردوسی توسی برگزار شد.

این آیین به میزبانی برج آزادی با همکاری انجمن مینانگاران نقش جهان با حضور مدیران ارشد فرهنگی و هنرمندان برجسته هنر های تجسمی در کافه گالری برج آزادی صورت گرفت.

در این آیین ملی، عباس بهمنش، نقال پیشکسوت و حسنا رسولی و محمدحسین رسولی، نقالان کودک و نوجوان برگزیده دوره های دانشگاهی هنر های شاهنامه ای در کنار تابلو های نقاشی های قهوه خانه ای، هنر های تجسمی و میناکاری برپایه شاهنامه فردوسی به شاهنامه خوانی پرداختند.

این نمایشگاه تا 27 اسفند از ساعت 10 تا 19 میزبان هنردوستان خواهد بود.

افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه حکمت فردوسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه حکمت فردوسی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه حکمت فردوسی"، کلیک کنید.