القسام: 57 عملیات تک تیراندازی را از آغاز نبرد طوفان الاقصی انجام داده ایم

القسام: 57 عملیات تک تیراندازی را از آغاز نبرد طوفان الاقصی انجام داده ایم

شاخه نظامی حماس از انجام 57 عملیات تک تیراندازی نیروهای مقاومت القسام از آغاز نبرد طوفان الاقصی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش نادیاتور، گردان های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) در سخنانی در یکصد و سی و هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد از آغاز این عملیات تاکنون، 57 عملیات تک تیراندازی را علیه اشغالگران در نوار غزه انجام داده است.

 شاخه نظامی حماس تاکید کرد 37 مورد آن با تفنگ تک تیراندازی «الغول» بوده که طی آن ده ها نظامی اسراییلی کشته شدند.

گردان های قسام شاخه نظامی حماس در 139 امین روز نبرد طوفان الاقصی ضرباتی سخت و کاری به اشغالگران در نوار غزه بویژه در غرب خان یونس وارد کرد.

مجاهدان گردان های القسام امروز پنجشنبه گروهی از نیروهای اشغالگر را در داخل ساختمانی در شمال محله امل در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار داده و با اسلحه تیربار با آن ها درگیر شدند که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 9 کشتار  و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات 97 نفر شهید و 132 نفر هم زخمی شدند.

با شهادت این افراد، شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 29410 نفر و شمار مجروحان هم به 69465 نفر افزایش یافت. نزدیک به 7000 نفر هم همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "القسام: 57 عملیات تک تیراندازی را از آغاز نبرد طوفان الاقصی انجام داده ایم" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "القسام: 57 عملیات تک تیراندازی را از آغاز نبرد طوفان الاقصی انجام داده ایم"، کلیک کنید.