انتشار سالانه ۲۴ مقاله تخصصی در مجله پژوهش و فناوری محیط زیست جهاددانشگاهی

انتشار سالانه ۲۴ مقاله تخصصی در مجله پژوهش و فناوری محیط زیست جهاددانشگاهی

نادیاتور/گیلان مدیر اجرایی مجله پژوهش و فناوری محیط زیست؛ سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: مجله پژوهش و فناوری محیط زیست؛ پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی گیلان که در سال ۱۴۰۱ مجوز ISC را از پایگاه استنادی جهان اسلام دریافت کرده؛ در شرف اخذ رتبه علمی پژوهشی از وزارت علوم و فناوری است.

شمیم مقدمی در گفت‌وگو با نادیاتور اظهار کرد: مجله پژوهش و فناوری محیط زیست؛ پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۴۰۱ مجوز ISC را از پایگاه استنادی جهان اسلام دریافت کرد.

وی با بیان اینکه این دو فصلنامه الکترونیکی در شرف اخذ رتبه علمی پژوهشی از وزارت علوم و فناوری است، افزود: در هر دوره انتشار ۱۲ مقاله علمی پژوهشی در حوزه علوم محیط زیست، منابع طبیعی و کشاورزی همراه با چکیده‌ انگلیسی به آدرس http://Journal.eri.acec.ir بارگذاری می‌شود ضمن اینکه آدرس ایمیل این نشریه Journal.eri@gmail.com است.

 مدیر اجرایی مجله پژوهش و فناوری محیط زیست؛ سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: اساتید و دانشیارهای دانشگاه‌های کشور در ارائه مقاله در جایگاه هیات تحریریه با این مجله همکاری دارند ضمن اینکه یکی از اعضای هیات تحریریه؛ استاد تمام دانشگاه در کشور ترکیه است.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز آینده نشریه پس از دریافت مجوز وزارت علوم، دریافت نمایه scopus و ISI است، افزود: این مقالات مورد توجه جامعه علمی اعم از دانشجویان، پژوهشگران و اساتید است.

مقدمی تصریح کرد: صاحب امتیاز این نشریه پژوهشکده محیط زیست سازمان جهاد دانشگاهی، ویراستار انگلیسی هانیه میربلوکی همچنین سردبیری آن بر عهده حسن پوربابایی است.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتشار سالانه ۲۴ مقاله تخصصی در مجله پژوهش و فناوری محیط زیست جهاددانشگاهی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتشار سالانه ۲۴ مقاله تخصصی در مجله پژوهش و فناوری محیط زیست جهاددانشگاهی"، کلیک کنید.