برای تکمیل پروژه الیگودرز-داران 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

برای تکمیل پروژه الیگودرز-داران 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

نادیاتور/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تکمیل پروژه الیگودرز-داران 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بهزاد شاکرمی در گفت وگو با نادیاتور اظهار کرد: طول محور الیگودرز به داران 25 کیلومتر است که از این میزان 5.5 کیلومتر آن انجام و 19.5 کیلومتر آن باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: 10 کیلومتر آن آسفالت، 3.5 کیلومتر در حال بیس و 6 کیلومتر آن در حال مطالعه بوده که توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به مشکلات این پروژه، افزود: در 13.5 کیلومتر اول حدود 15 میلیارد هزینه معارض بدهکار هستیم و 91 میلیارد به پیمانکار بدهی داریم.

شاکرمی اضافه کرد: برای 6 کیلومتر آن 50 میلیارد نیاز بوده و در مجموع 200 میلیارد اعتبار نیاز است که کار انجام شود و تمام تلاش صورت می گیرد که افتتاح خوبی برای این پروژه گرفته شود.

وی با اشاره به سه نقاط حادثه خیز شول آباد، خمه و سنج، بیان کرد: شول آباد 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تمام تلاش این است که منابعی به این پروژه تزریق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: در صورت اعتبار لازم شول آباد و زیرگذر سنج تا 45 روز الی 2 ماه آینده کار انجام می شود.

شاکرمی تصریح کرد: 90 درصد کار این دو پروژه طی دو سال اخیر انجام شده و سعی براین است که طی دوماه آینده این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

وی اظهار کرد: مشکل اصلی در بحث اعتبارات تقاطع غیرهمسطح خمه است درحالی که این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در صوت اعتبار مورد نیاز 4 ماه آنجا کار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: تقریباً در این پروژه 8 میلیارد به پیمانکار بدهی داریم.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برای تکمیل پروژه الیگودرز-داران 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برای تکمیل پروژه الیگودرز-داران 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است"، کلیک کنید.