برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر همبستگی را تقویت می کند

برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر همبستگی را تقویت می کند

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد وایثارگر می‌تواند به همدلی و همبستگی و ایجاد قوت قلب برای تک تک آنها کمک کند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، سید فردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه طرح ملی ضیافت ایثار در بخش پسران گفت: امیدوارم دوره بسیار خوبی را گذرانده باشید و کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی برایتان مفید واقع شده باشد.

 تقی زاده ادامه داد: برگزاری طرح ملی ضیافت ایثار (سومین دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور) باعث شد تا برای دانشجویان شاهد و ایثارگر فرصتی ایجاد شود که در کنار یکدیگر زندگی جمعی کوتاهی را تجربه کرده و همدلی و تعاملی ایجاد کنند و خود را در عرصه جامعه تنها احساس نکنند و بدانند که افراد دیگری هستند که شرایط سخت تری را تحمل می‌کنند. این مسئله به ایجاد همدلی بین دانشجویان کمک به سزایی داشت.

وی ادامه داد: دانشجویان در این فضای ایجاد شده احساس امنیت می‌کردند تا بتوانند حرف‌های ناگفته‌ای که شاید در جامعه نمی‌توانند عنوان کنند را به زبان آوردند و تا حدودی آلام خود را کاهش دهند.

تقی زاده بیان کرد: برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد وایثارگر می‌تواند به همدلی و همبستگی و ایجاد قوت قلب برای تک تک آنها کمک کند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف این طرح ارائه نظام صحیح تفکر و دست‌یابی به معرفت دینی در چارچوب نیاز‌های روز اجتماعی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر بود که برگزاری کارگاه‌ها نشان داد که در صورت توجه به این جامعه و رفع موانع ایجاد شده در مسیر تحصیل و زندگی می‌توان به عزتمندی و هویت‌مداری این عزیزان کمک شایانی کرد و در مجموع قطعا نتایج قابل توجهی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد داشت.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: در پایان جا دارد از دانشگاه فاخر فردوسی مشهد به دلیل میزبانی برگزاری این طرح و همکاران خود در سازمان امور دانشجویان و همچنین کلیه افرادی که در برگزاری این طرح کمک کرده‌اند، تشکر کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر همبستگی را تقویت می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری اردو‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر همبستگی را تقویت می کند"، کلیک کنید.