برگزاری نخستین المپیاد ورزشی درون منطقه ای دانشجویان پسر غرب کشور 

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی درون منطقه ای دانشجویان پسر غرب کشور 

محمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نادیاتور کرمانشاه، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این المپیاد که از چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه لغایت جمعه ۱۶ شهریورماه به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه برگزار شد، تعداد ۱۸۴ نفر از دانشجویان پسر غرب کشور از دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام و اسدآباد حضور داشتند.

وی افزود: در هفت رشته‌ ورزشی بسکتبال، والیبال، فوتسال، کشتی، شنا، تیراندازی و تنیس روی میز در ۲ روز متوالی به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله پذیرش این دوره، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها با حضور در ستاد پذیرش دانشگاه، ثبت نام کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم به محل اسکان خود هدایت شدند.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه المپیاد در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد و از تیم‌های برتر با اهدای لوح سپاس و جام قهرمانی تجلیل شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نخستین المپیاد ورزشی درون منطقه ای دانشجویان پسر غرب کشور " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نخستین المپیاد ورزشی درون منطقه ای دانشجویان پسر غرب کشور "، کلیک کنید.