بزرگداشت مفاخر، هویت‌سازی برای نسل جوان است

بزرگداشت مفاخر، هویت‌سازی برای نسل جوان است

نادیاتور/لرستان استاندار لرستان با تأکید بر اینکه مفاخر فرهنگی لرستان برای ایجاد هویت به نسل جوان معرفی شوند، افزود: شناخت و آگاهی از هویت ملی و آشنایی با مفاخر بزرگ اسلامی و ایرانی برای نسل جوان به احساس غرور و غیرت ملی منجر خواهد شد.

ابوطالب شفقت امروز، دهم شهریورماه در دیدار با هئیت امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان، اظهار کرد: بزرگداشت شخصیت‌های خاص موجب ارتقای فرهنگ و آشنایی نسل جوان با این قشر و ایجاد هویت در بین آن‌ها می‌شود.

وی بزرگداشت مفاخر را هویت‌سازی برای نسل جوان دانست و افزود: شناخت و آگاهی از هویت ملی و آشنایی با مفاخر بزرگ اسلامی و ایرانی برای نسل جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است. به‌ ویژه آنکه این آگاهی به احساس غرور و غیرت ملی منجر خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه هنر یکی از ابزارهای بسیار مهم به نمایش گذاشتن آرمان‌ها، اعتقادات و ایده‌های انسانی است، اضافه کرد: به‌وسیله هنر انسان می‌تواند اندیشه‌های خود را به نمایش بگذارد.

شفقت با اشاره به اینکه شناساندن مفاخر فرهنگی به جوانان ضروری است، تصریح کرد: موسیقی لرستان از حماسی‌ترین آثار هنری بوده که در دوران دفاع مقدس و بر روحیه رزمندگان بسیار اثرگذار بوده است.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگداشت مفاخر، هویت‌سازی برای نسل جوان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگداشت مفاخر، هویت‌سازی برای نسل جوان است"، کلیک کنید.