بیش از 28میلیون تردد خودرو در جاده های قزوین به ثبت رسید

بیش از 28میلیون تردد خودرو در جاده های قزوین به ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری نادیاتور از قزوین؛ جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به کاهش 6درصدی تردد وسایل نقلیه در اردیبهشت ماه امسال گفت: از 28میلیون و 802هزار و 443 تردد به ثبت رسیده در راه های استان 18درصد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی اضافه کرد: میانگین ثبت شده سرعت خودروها نیز در این مدت 78 کیلومتر بر ساعت بوده است.

حق لطفی ادامه داد: دوربین های ثبت تخلف نیز 50هزار و 151 تخلف سرعت غیرمجاز را در طی این مدت ثبت کردند.

حق لطفی خاطرنشان کرد: اردیبهشت امسال، کارشناسان مرکز مدیریت راه های استان نیز به 2هزار و 10 تماس تلفنی نیز پاسخ داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، خرابی رویه راه ها، شکایت رانندگان از باربری، استعلام وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را از بیشترین موضوعات تماس با این سامانه تلفنی عنوان کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 28میلیون تردد خودرو در جاده های قزوین به ثبت رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 28میلیون تردد خودرو در جاده های قزوین به ثبت رسید"، کلیک کنید.