تاکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

تاکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

به گزارش نادیاتور به نقل از نادیاتور، «محمد بن سلمان» ولی عهد سعودی روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی ریاض میزبان «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

بن سلمان ضمن تاکید بر مخالفت کشورش با کوچ اجباری فلسطینیان تصریح کرد: «عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف های بین المللی و منطقه ای به کار می گیرد تا مانع از تشدید تنش ها و جلوگیری از گسترش آن در منطقه شود.»

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، ولیعهد سعودی همچنین بر «ایستادگی همیشگی عربستان در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع اش و دستیابی به صلح عادلانه و پایدار» تاکید کرد.

در این نشست همچنین «وضعیت تشدید حملات نظامی در غزه و حومه و بدتر شدن وضعیتی که جان غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

310310

تاکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین"، کلیک کنید.