جبهه مردمی فلسطین: نتیجه سفر بلینکن به منطقه تشدید کشتارها در غزه است

جبهه مردمی فلسطین: نتیجه سفر بلینکن به منطقه تشدید کشتارها در غزه است

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد نتیجه سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه تشدید کشتارها و افزایش روند نسل کشی در غزه است.

به گزارش نادیاتور، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد: نتیجه مستقیم سفر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به منطقه تشدید کشتارها و افزایش روند نسل کشی در غزه است. آمریکا یک میانجی نیست و آنچه اتفاق می‌افتد یک جنگ نسل کشی با رهبری واشنگتن است. بلینکن مجوز جدیدی به رژیم اشغالگر برای تکمیل جنگ و نسل کشی داد.

آنتونی بلینکن روز دوشنبه در سفر به سرزمین‌های اشغالی بر تعهد ایالات متحده به امنیت تل‌آویو تأکید کرد و گفت: نخست‌وزیر اسرائیل با طرح پیشنهادی جو بایدن درباره آتش‌بس در غزه موافقت کرد. اسرائیل با پیشنهاد آمریکا در مورد توافق تبادل اسرا موافقت کرد و اکنون توپ در زمین حماس است.

در این راستا، دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور صراحتا استفاده از گرسنگی به عنوان ابزاری برای فشار سیاسی را اعلام کردند. این جنایت جنگی و ضدبشری است. ما رژیم اشغالگر و دولت آمریکا را مسئول مستقیم پیامدهای محاصره و جنگ گرسنگی و ادامه بسته شدن گذرگاه رفح می‌دانیم و از نهادهای بین‌المللی و جهان می‌خواهیم برای توقف جنگ نسل کشی و متوقف کردن استفاده از سیاست گرسنگی به عنوان ابزاری برای فشار سیاسی فشار بیاورند.

طبق گزارش سما، در بیانیه این دفتر آمده است: ما با ربط دادن ارائه کمک‌ها و مواد غذایی به غیرنظامیان به آتش‌بس مخالف هستیم. ربط دادن این دو مسئله به هم جنایت واضحی است که جامعه بین‌المللی و نهادهای بین‌المللی و سازمان ملل باید آن را محکوم کنند. از ۱۰۵ روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا گذرگاه رفح را بسته است و این مسئله فاجعه انسانی را وخیم کرده است. این یک جنایت و نقض قوانین بین المللی و بشردوستانه است.

منابع فلسطینی دوشنبه اعلام کردند در پیشنهاد جدید آمریکا شرط شده است که امدادرسانی به غزه و انتقال کمک‌های انسانی به این باریکه در صورت موافقت حماس با تمامی بندهای توافق پیشنهادی صورت بگیرد. در این پیشنهاد مذاکره‌ در مورد بازسازی نوار غزه و لغو محاصره این باریکه به بعد از نتیجه مرحله اول موکول شده است‌.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جبهه مردمی فلسطین: نتیجه سفر بلینکن به منطقه تشدید کشتارها در غزه است" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جبهه مردمی فلسطین: نتیجه سفر بلینکن به منطقه تشدید کشتارها در غزه است"، کلیک کنید.