جشنواره امامت و مهدویت انسجام و همدلی ایجاد می‌کند

جشنواره امامت و مهدویت انسجام و همدلی ایجاد می‌کند

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر گفت: جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما انسجام، وفاق و همدلی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار نادیاتور، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در دیدار با مهدی سروش نسیب مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ارتقای کیفیت آموزش و پرورش را از اولویت‌های سما برشمرد و اظهار کرد: با همه توان سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کرده و با ایجاد خلاقیت مانع موازی کاری آموزشی شویم تا اهداف معاونت آموزش‌های عمومی و تعالی مدارس نیز محقق شود.

وی درباره جشنواره امامت و مهدویت که برآمده از سند تحول و تعالی دانشگاه بوده و عصاره این سند در حوزه فرهنگی، توجه به امر معنویت است، عنوان کرد: این جشنواره در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما انسجام و وفاق ایجاد می‌کند و با برگزاری آن به‌صورت استانی، رابطه مقامات استانی، شهری و محلی را با دانشگاه، آموزش و پرورش و مدارس سما تحکیم می‌بخشد که به‌طور غیرمستقیم مأموریت تعلیم و تربیت را بر عهده دارد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر به تشریح جشنواره امامت و مهدویت دانش‌آموزی و اقدامات صورت گرفته در این باره پرداخت و بیان کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ امامت و مهدویت و آشنایی دانش‌آموزان با ائمه اطهار به‌صورت نشست‌های قرارگاه‌های ۱۲ گانه بوده و با تأکید معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده که این جشنواره به‌صورت استانی در آذرماه سال جاری با همکاری ادارات آموزش و پرورش بر سه محور دانش‌آموز، خانواده و معلمان. مدارس در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

هاشمی با بیان ظرفیت موجود در مجموعه سما اعم از فضای آموزشی، امکانات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و … آمادگی این مرکز را به‌منظور دستیابی به اهداف مورد نظر آموزش و پرورش در سال جدید اعلام کرد.

مهدی سروش‌نسیب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با اشاره به این موضوع که مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بازوی قدرتمند و توانمند آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده هستند از فعالیت‌ها و موفقیت‌های این مرکز تشکر و به بیان برنامه‌های آتی آموزش و پرورش و آماده همکاری آموزش و پرورش شهرستان بوشهر درباره برگزاری جشنواره استانی امامت و مهدویت دانش‌آموزی در راستای تعامل بهتر با معاونت امور مدارس سما بوشهر پرداخت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره امامت و مهدویت انسجام و همدلی ایجاد می‌کند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره امامت و مهدویت انسجام و همدلی ایجاد می‌کند"، کلیک کنید.