حادثه تروریستی در میرجاوه / ۲ سرباز و یک نیروی کادری به شهادت رسیدند

حادثه تروریستی در میرجاوه / ۲ سرباز و یک نیروی کادری به شهادت رسیدند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی شمس آبادی شامگاه پنجشنبه افزود: عصر امروز در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیرو‌های مرزبانی که در حال بنزین زدن بودند تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه تروریستی سه نفر از نیرو‌های مرزبانی (۲ سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

دادستان زاهدان گفت: برای حادثه تروریستی شهادت سه نفر از ماموران مرزبانی پرونده قضایی تشکیل و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است.

بر اثر این تیراندازی، ستواندوم محمد امین نارویی، سرباز پارساسوزنی و سرباز امیر ابراهیم زاده به شهادت رسیدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه تروریستی در میرجاوه / ۲ سرباز و یک نیروی کادری به شهادت رسیدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه تروریستی در میرجاوه / ۲ سرباز و یک نیروی کادری به شهادت رسیدند"، کلیک کنید.