حسینی: صددرصد بازی سختی با الغرافه داریم

حسینی: صددرصد بازی سختی با الغرافه داریم

کاپیتان تیم استقلال گفت: ما پس از سال‌ها بار دیگر در آسیا حضور پیدا کرده این و تمام تلاشمان را می کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، سید حسین حسینی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال با تیم الغرافه قطر در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: استقلال پس از سال‌ها دوری از آسیا بار دیگر در رقابت‌های باشگاهی حضور خواهد داشت و ما تلاش می‌کنیم تا در این مسابقات موفق ظاهر شویم.

کاپیتان تیم استقلال ادامه داد: ما تمام تلاشمان را برای جلب رضایت هواداران و موفقیت در لیگ به کار خواهیم گرفت.

دروازه‌بان استقلال درباره شناختش از بازیکنان الغرافه عنوان کرد: طبق آنالیزی که کادر فنی انجام داده، الغرافه بازیکنان با کیفیتی دارد و صددرصد بازی سختی داریم اما استقلال هستیم و تیم بزرگی داریم و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم. این قول را به هواداران می‌دهیم که با تمام وجود برای موفقیت در بازی فردا تلاش کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسینی: صددرصد بازی سختی با الغرافه داریم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسینی: صددرصد بازی سختی با الغرافه داریم"، کلیک کنید.