دعوت از کاندیدای ریاست جمهوری برای فعالیت در سکوهای داخلی

جانشین وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

دعوت از کاندیدای ریاست جمهوری برای فعالیت در سکوهای داخلی

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: کاندیدای محترم ریاست جمهوری فعالیت شما در بسترها داخلی تعیین کننده خواهد و محکی بر حمایت از تولید داخل خواهد بودو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، امیر محمدزاده لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویراستی از کاندیدای ریاست جمهوری درخواست کرد در راستای حمایت از تولید داخل از بسترها و سکوهای داخلی استفاده کنند. وی در متن کامل این پست نوشت:

«رییسی مظلوم برای توسعه داخلی ها هزینه ها داد. نتیجه این هزینه عبور ایتا از تلگرام و واتس اپ با 30.5 میلیون کاربر ماهانه و 19 میلیون کاربر روزانه و رشد 20 برابری ترافیکش است.

کاندیدای محترم؛ فعالیت اصلی شما در بستر داخلی تعیین کننده خواهد بود و محکی بر حمایت از تولید داخل است.»

دعوت از کاندیدای ریاست جمهوری برای فعالیت در سکوهای داخلی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت از کاندیدای ریاست جمهوری برای فعالیت در سکوهای داخلی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت از کاندیدای ریاست جمهوری برای فعالیت در سکوهای داخلی"، کلیک کنید.