دولت از واردات برنج در فصل برداشت محصول جلوگیری کند

دولت از واردات برنج در فصل برداشت محصول جلوگیری کند

به گزارش نادیاتور از مازندران، رضا حاجی پور در این نامه با اشاره به تولید سالانه ۲میلیون و۳۰۰هزار تن برنج در کشور خاطر نشان کرد: سالانه حدود ۸۰۰هزارتن برنج خارجی وارد کشور می شود که نگران کننده است.

این مسئول با اشاره به وابستگی شدید اقتصاد و معیشت برنج کاران شمالی به برنج افزود: بی ثباتی قیمت برنج در فصل برداشت و همزمان واردات غیر متعارف و نامتوازن برنج خارجی اقتصاد برنجکاران استانهای شمالی را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده مردم آمل در خانه ملت با اشاره به توافق مجمع نمایندگان مازندران با دولت قبل برای جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت این محصول، از رئیس جمهور درخواست کرد تا دستور اجرایی شدن توافق یادشده را از طریق وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی صادر کند.

حاجی پور، بازرگانی وفروش محصول برنج تولیدی زارعان مازندرانی را مسئله حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: مجمع نمایندگان مازندران حمایت همه جانبه از برنجکاران این استان را وطیفه جدی خود می داند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت از واردات برنج در فصل برداشت محصول جلوگیری کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت از واردات برنج در فصل برداشت محصول جلوگیری کند"، کلیک کنید.