رضاییان به رکورد جمشیدیان در سپاهان رسید – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

رضاییان به رکورد جمشیدیان در سپاهان رسید - خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نادیاتور، تیم های فوتبال سپاهان و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی 3 بر یک شاگردان ژرژ ژسوس در الهلال به پایان رسید.

رامین رضاییان تک گل سپاهان را در ایم دیدار به ثمر رساند و تعداد گل های خود در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 5 رساند و با پیشی گیری از شهریار مغانلو بهترین گلزن تیمش در این مسابقات شد.

همچنین رضاییان توانست به آمار 5 گل زده احمد جمشیدیان بازیکن اسبق سپاهان در رقابت های آسیایی برسد و این بازیکن در صورت گلزنی در بازی برگشت برابر الهلال می تواند آمار خود را بهبود ببخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضاییان به رکورد جمشیدیان در سپاهان رسید – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضاییان به رکورد جمشیدیان در سپاهان رسید – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.