رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان

رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان

نادیاتور/خوزستان در حاشیه کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان با حضور سردار سلامی از چهار جلد کتاب و تمبر یادبود این کنگره رونمایی شد.

مراسم اختتامیه کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان، پنج شنبه شب با حضور سردار سرلشکر سلامی، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خوزستان و محسن رضایی برگزار شد.

به گزارش نادیاتور، در حاشیه این مراسم، از کتاب های حماسه های خمینی، مادر ایران، راز بی بی جان و فاتحان دژهای نون شکل رونمایی شد.

برگزاری 6 هزار و 430 یادواره، تالیف 200 عنوان کتاب شامل تاریخ شفاهی، زندگینامه در حوزه بانوان، کودکان و نوجوانان، تولید 4 فیلم سینمایی، نامگذاری خیابان ها و معابر به تعداد 20 هزار و 500 عدد به نام شهدا، اهدای 2 هزار و 400 جهیزیه، نمایش میدانی آستان عشق و… از جمله اقداماتی است که در راستای این کنگره انجام شد.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی از چهار جلد کتاب در کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان"، کلیک کنید.