رژیم صهیونیستی در حمله به غزه به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است

رژیم صهیونیستی در حمله به غزه به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است

نادیاتور/کرمان استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حمله به غزه به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است، گفت: رژیم اسراییل شکست خود را پیش چشمانش می بیند که این گونه دست به جنایت و کشتار می زند.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی اراکی شامگاه 16 فروردین ماه در مسجد قایم کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در دمشق و  شهدای مظلوم غزه، اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل تقرب به خداوند اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر است که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف حکومت دینی اجرای امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: خداوند بر این واجب الهی تاکید دارد و یکی از نشانه های غیرت مومنانه انسان در حوزه غیرت دینی مسیله امر به معروف و نهی از منکر است.

حسینی اراکی با بیان اینکه ما وظیفه داریم که کمک کنیم دین خدا و احکام الهی بر جامعه حاکم شده و حرام و حلال الهی رعایت شود، افزود: امام باقر (علیه السلام) می فرماید اگر امر به معروف و نهی از منکر را زمین بگذارید سایر فرایض الهی و واجبات دینی نیز روی زمین می ماند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه بعضی ها می گویند به ما چه ارتباطی دارد که فلانی بی حجاب است و فلانی فعل حرام را انجام می دهد و یا اینکه فلانی دزدی می کند، افزود: اگر نهی از منکر نکنیم نه تنها از رحمت الهی دور می شویم حتی مورد غضب الهی هم قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: شک نکنید مسیولی که برای حفظ موقعیت خودش از این بی حجابی در جامعه رد شود، حتماً مورد غضب الهی و شهدا قرار می گیرد.

حسینی اراکی با اشاره به اینکه از دیدگاه قرآن بزرگ ترین معروف عالم ولایت آقا امیرالمومنین و اولاد طاهرینش است، اظهار کرد: بزرگترین منکر در عالم از دیدگاه دین اسلام، طاغوت است. طاغوت یعنی جریانی که ظالم و مستکبر است و از طرف خداوند مورد تایید نیست و تمام انبیاء الهی مامور به مبارزه با طاغوت به عنوان یک ماموریت ثابت داشتند.

وی با اشاره به اینکه حاکم شدن طاغوت در جامعه ظلمت و تاریکی ایجاد می کند، بیان کرد: بزرگترین بلایی که طاغوت بر سر بشریت می آورد این است که هر جا طاغوت آمد، استثمار و استعمار بندگان خداوند هم می آید.

حسینی اراکی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و اسراییل بی رحمانه زنان و کودکان بی گناه غزه را می کشند و هیچ ابایی هم ندارند، افزود: نسل کشی عقیده یهود است و می بینیم که در چند ماه گذشته 33 هزار نفر را به راحتی کشتند و هیچ کجا هم جوابگو نیستند، این طاغوت است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم صهیونیستی در تمام این سال ها مردم جهان را با گفتمان دروغین فریب داد و با نیرنگ و ظاهرسازی بر جهان حکومت کرد و سرمایه های آنها را جذب کرد اما امروز ماهیت رژیم صهیونیستی بر همه آشکار شده است.

پایان خبر نادیاتور 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم صهیونیستی در حمله به غزه به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رژیم صهیونیستی در حمله به غزه به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است"، کلیک کنید.