سارقان چند دستگاه خودرو مدل بالا در همدان دستگیر شدند

سارقان چند دستگاه خودرو مدل بالا در همدان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری نادیاتور استان همدان، سرهنگ علی اسدبیگی با اعلام این خبر افزود: چند سارقان حرفه ای اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا و پژوپارس و پژو 405 در شهرهای همدان و تهران کرده بودند.

وی گفت: سارقان 2 پلاک را نیز به سرقت برده و با نصب این پلاک ها بر روی خودرو، اقدام به سرقت دیگر وسایل نقلیه پارک شده در سطح شهر می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: در آخرین عملیات ابتدا متهمان یک خودرو را سرقت و در میدان مریانج پارک کرده و برای سرقت خودروی دوم دوباره وارد شهر همدان می شوند که در تور پلیس افتاده و دستگیر می شوند.

سرهنگ اسدبیگی گفت: سارقان برای اینکه مطمین شوند بر روی خودرو «جی.پی.اس» نصب نشده، پس از سرقت خودرو، وسیله نقلیه را 2 تا سه ساعت در یک مکان رها کرده و در صورت مراجعه نکردن مالک وسیله نقلیه به محل پارک خودرو، نسبت به انتقال به یکی از استان ها غرب و فروش قطعات و اوراق آن اقدام می کردند.

وی یادآور شد: تاکنون سارقان به سرقت چهار دستگاه وسیله نقلیه و 2 پلاک خودرو اعتراف کردند و همچنان تحقیقات عوامل دایره مبارزه با سرقت از متهمان ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان درباره مالخر نیز گفت: عوامل انتظامی تهران بزرگ نسبت به دستگیری مالخر اقدام کردند چرا که سارقان چندین دستگاه خودرو هم از پایتخت به سرقت بردند.

سرهنگ اسدبیگی به مالکان خودروها توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت از جمله قفل پدال، دزدگیر و جی پی اس مجهز و از پارک وسیله نقلیه در مکان های خلوت و تاریک پرهیز کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارقان چند دستگاه خودرو مدل بالا در همدان دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارقان چند دستگاه خودرو مدل بالا در همدان دستگیر شدند"، کلیک کنید.