سالانه 220 هزار تن سیمان سفید در ازنا تولید خواهد شد

سالانه 220 هزار تن سیمان سفید در ازنا تولید خواهد شد

نادیاتور/لرستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سالانه 220 هزار تن سیمان سفید در ازنا تولید خواهد شد.

بهمن جعفری امروز چهارم خردادماه در حاشیه بازدید استاندار لرستان از سیمان سفید ازنا، اظهار کرد: کارخانه سیمان سفید ازنا در زمینی به مساحت 80 هکتار در شهرستان ازنا واقع شده است.

وی با بیان اینکه در فاز اول روزانه 600 تن و سالانه 220 هزار تن سیمان سفید تولید خواهد شد، افزود: با بهره برداری کامل این کارخانه بیش از 200 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: در فاز دوم بیش از 85 درصد مواد اولیه آن از معادن استان فراهم خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه برای ساخت و بهره برداری این کارخانه درمجموع بیش از 1500 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، افزود: با تکمیل این کارخانه، سیمان سفید ازنا بزرگ ترین کارخانه سیمان سفید غرب کشور و دومین کارخانه بزرگ کشور از این حیث خواهد بود.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سالانه 220 هزار تن سیمان سفید در ازنا تولید خواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سالانه 220 هزار تن سیمان سفید در ازنا تولید خواهد شد"، کلیک کنید.