سهم نگران کننده موتورسواران از تصادفات فوتی و جرحی در معابر پایتخت

سهم نگران کننده موتورسواران از تصادفات فوتی و جرحی در معابر پایتخت

رییس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تردد پنج میلیونی موتورسواران در هر روز، گفت: تخلفات موتورسواران، وضعیت شهر تهران را ناگوار کرده است.

به گزارش نادیاتور، سرهنگ مرتضی گنجی در خصوص آمار تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی موتورسواران در شهر تهران گفت: درحال حاضر روزانه در شهر تهران حدود پنج میلیون موتورسوار در حال تردد هستند که این مقدار بسیار عدد بالایی است و وضعیت بسیار ناگواری را در همین خصوص در معابر شهر ایجاد کرده است.

وی گفت: در سال 1402 در شهر تهران حدود 90 هزار فقره برخورد با موتورسیکلت سوارانی داشتیم که فاقد گواهینامه بودند و این موضوع بسیار نگران کننده است.

گنجی گفت: متاسفانه در سال گذشته در بخش تصادفات فوتی در معابر پایتخت بیشترین سهم مربوط به موتورسیکلت سواران بود. در واقع 46 درصد کل موارد فوتی مربوط به این افراد بود و از 640 نفر فوتی حوادث رانندگی در تهران ، 287 نفر از آنها مربوط به موتورسواران بود. همچنین در این مدت 13 درصد از تصادفات خسارتی و 41 درصد از تصادفات جرحی نیز مربوط به موتورسواران بوده است.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سهم نگران کننده موتورسواران از تصادفات فوتی و جرحی در معابر پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سهم نگران کننده موتورسواران از تصادفات فوتی و جرحی در معابر پایتخت"، کلیک کنید.