علی رضایی به مدال برنز دست یافت – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

علی رضایی به مدال برنز دست یافت - خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نادیاتور، در ادامه رقابت های رنکینگ دار کشتی آزاد در مجارستان، در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر توران بایراموف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل رازامبک جمال اف کشتی گیر مطرح، روسی الاصل و قهرمان زیر 23 سال جهان از ازبکستان با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

رضایی در این دیدار با نتیجه 5 بر 3 از سد گیورگی الباکیدزه قهرمان زیر 23 سال جهان از مجارستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علی رضایی به مدال برنز دست یافت – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علی رضایی به مدال برنز دست یافت – خبرگزاری نادیاتور | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.