عکس | بازیکن استقلال، غول تجارت جهانی آمریکا!

به گزارش خبرگزاری نادیاتور؛پژمان نوزاد، بازیکن جوانان استقلال بین سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸، اکنون یکی از کارآفرین‌های بزرگ آمریکا و نفر اول فهرست سال ۲۰۲۳ مجله معتبر فوربز در حوزه تکنولوژی و شرکت‌هایی با مجموع ارزش بالای ۵۰ میلیارد دلار است.

کار در کارواش اصغر شرفی، کار در سوپر مارکت و فرش فروشی جزو اولین مشاغل او در آمریکا بود. او قبل از مهاجرت و در کودکی توپ جمع کن امجدیه بود و نزد اردشیر لارودی روزنامه‌نگاری در ابرار ورزشی را هم تجربه کرد.

عکس | بازیکن استقلال، غول تجارت جهانی آمریکا!

تیم جوانان استقلال: اصغر رضایی، حسین ترابپور، رامین محتشمی، افشین بلاشی، پژمان نوزاد (اولین نفر ایستاده از چپ)، محسن گروسی، حسین سیروج و فرشاد فلاحت‌زاده از جمله نفرات حاضر در این تصویر هستند.

منبع: فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران

۲۵۸ ۲۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | بازیکن استقلال، غول تجارت جهانی آمریکا!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | بازیکن استقلال، غول تجارت جهانی آمریکا!"، کلیک کنید.