متقاضیان زیارت اربعین فقط از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند

به گزارش نادیاتور البرز؛ عباس دمیرچی روز یکشنبه در گفت و گو اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی علیه السلام از امروز یکشنبه مصادف با اولین روز ماه محرم در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir آغاز شده است .
وی اضافه کرد: افرادی که قصد تشرف برای زیارت اربعین دارند حتما باید در سامانه سماح ثبت نام کنند و با انتخاب بسته بیمه ای مورد نظر و پرداخت حق بیمه، خود را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهند.

متقاضیان زیارت اربعین فقط از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند


وی بیان کرد: زایرانی که خروج از مرز به قصد زیارت اربعین را دارند حتما باید گذرنامه معتبر دریافت کنند و در غیر صورت از سفر آنها جلوگیری می شود.

دمیرچی بیان کرد: زائران قبل از شروع ثبت نام تاریخ رفت و برگشت، نوع وسیله نقلیه جهت عزیمت تا مرز و مرز خروجی و مرز ورودی خود را تعیین و در ثبت اطلاعات دقت نمایند.

وی از همه متقاضیان خواست که به اطلاعیه های ستاد مرکزی اربعین حسینی و همچنین اطلاعیه های سازمان حج و زیارت و شرایط تعیین شده در سامانه سماح دقت ویژه ای داشته باشند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متقاضیان زیارت اربعین فقط از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متقاضیان زیارت اربعین فقط از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند"، کلیک کنید.