مرتضوی: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است/ تصمیم تازه ای برای ادامه طرح کالابرگ الکترونیک اتخاذ نشده است

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

مرتضوی: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است تصمیم تازه ای برای ادامه طرح کالابرگ الکترونیک اتخاذ نشده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی را ثبت کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور؛ صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی را ثبت کرد و عزم دولت بر این است که بتوانیم نرخ بیکاری را همواره کاهش دهیم و این شیوه های مختلف دارد یکی فعال سازی بنگاه های بزرگ و به ظرفیت اسمی رساندن آنهاست اقدام دیگر تقویت طرح های توسعه ای بنگاه های بزرگ است. باید بنگاه های بزرگ راکد فعال شود.

وی همچنین تاکید کرد: در مورد تداوم طرح کالابرگ کارگروهی با ریاست معاون اول تشکیل شده و در حال بررسی هستیم که با چه سبکی ادامه بدهیم. هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرتضوی: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است/ تصمیم تازه ای برای ادامه طرح کالابرگ الکترونیک اتخاذ نشده است" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرتضوی: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است/ تصمیم تازه ای برای ادامه طرح کالابرگ الکترونیک اتخاذ نشده است"، کلیک کنید.