نتانیاهو: ما در محاصره ایران هستیم

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبرداد؛

نتانیاهو: ما در محاصره ایران هستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه خود به صراحت گفت که توسط نیروهای ایدئولوژیک وابسته به ایران محاصره شده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور به نقل از شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه صبح امروز کابینه به صراحت اعلام کرده که توسط نیرو‌های ایدئولوژیک وابسته به ایران محاصره شده اند و در صورت شکست از این نیروها، آنها به هیچ کدام از ما رحم نمی‌کنند و بین یهودی و غیریهودی، چپ و راست، سکولار و مذهبی تفاوتی قائل نخواهند بود و همه را خواهند کُشت.

نتانیاهو: ما در محاصره ایران هستیم

به گزارش نادیاتور، اینکه آنها محاصره هستند کاملاً درست است ولی اینکه بعد از سقوط رژیم صهیونیستی، مقاومت همه ساکنان آنجا را میکشد دروغ محض است، رهبر انقلاب به صراحت گفتند هدف برگزاری رفراندوم در سرزمین‌های اشغالی است و تکلیف مهاجران را هم خود فلسطینیان مشخص میکنند (طبعا محاکمه جنایتکاران جنگی جای خود را دارد).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتانیاهو: ما در محاصره ایران هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتانیاهو: ما در محاصره ایران هستیم"، کلیک کنید.