نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود

نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود

به گزارش خبرنگار نادیاتور کرمانشاه، سجاد یزدانی صبح امروز شنبه (۲۴ شهریور ماه) در جلسه آمادگی معاونت خدمات شهری در فصل پاییز با معاونین و بازرسین خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها باید تمامی نقاط آب گرفتگی سطح شهر کرمانشاه شناسایی و رفع شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته نقاطی که دچار آب‌گرفتگی شدند شناسایی شده و رفع مشکل آنها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ظرفیت کم کانال دفع آب‌های سطحی موجب آبگرفتگی بیشتر نقاط بوده که به زودی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از طریق عملیات عمرانی و لوله گزاری ظرفیت کانال ها افزایش داده می‌شود.

وی در خصوص آب گرفتگی در برخی از تقاطع های غیر همسطح گفت: در نقاط دچار آب‌گرفتگی در تقاطع های غیر هم سطح اقداماتی از قبیل حفر چاه جذبی، تاسیس مخزن و کاشت پمپ های کف کش نیز موجب رفع مشکل می شود.

یزدانی اذعان کرد: برخی از نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی ایجاد شده که به صورت مستمر پاکسازی می شوند.

وی در ادامه از شهروندان کرمانشاهی خواست که زباله های خود را در مخازن جمع آوری قرار داده و از ریختن زباله در کانال های دفع آب‌های سطحی خودداری کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود"، کلیک کنید.