هزینه 65 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اجاره مراکز بهداشتی و درمانی

هزینه 65 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اجاره مراکز بهداشتی و درمانی

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به وجود 200 مرکز بهداشتی و درمانی استیجاری این دانشگاه از هزینه 65 میلیاردی برای این مراکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست خبری خود در سومین روز از نمایشگاه رسانه های ایران، با بیان اینکه متعهد بودن و متخصص بودن فاکتوری است که ما برای نیروهایمان در نظر گرفتیم، گفت: ما توانستیم همکاری خوبی با خیرین سلامت داشته واز این طریق هزار و 500 میلیارد تومان از طریق خیرین جذب کنیم.

وی ادامه داد: امروز رسانه چشم نظارتگر یک سیستم هستند و دانشگاه نیز از این چشم نظارتگر برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیش از 200 مرکز بهداشتی داریم که اغلب استیجاری هستند.

وی با بیان اینکه مراکز سراج در راستای ارایه خدمات سلامت روان ایجاد شد، گفت:  ما آسیب های اجتماعی زیادی مانند طلاق و کودکان کار و اعتیاد را داریم که باید رسیدگی شود و در مرکز سراج به این موضوعات پرداخته می شود.

وی ادامه داد: مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت اکثرا استیجاری بوده و ما در حال دایمی کردن این مکان ها هستیم ما سالی 65 میلیارد تومان برای اجاره این مکان ها پرداخت می کنیم. اگر این مکان ها ثابت شوند و از حالت استیجاری خارج شوند می توانیم از این پول برای سایر بخش ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد افراد در معاونت درمان دانشگاه در حال انجام است. توزیع عادلانه بودجه پژوهشی صورت گرفته و محققان را برای تحقیق مفید برای جامعه تشویق کردیم سعی کردیم ارتباطات بین المللی را با مقالات  مشترک بیشتر کنیم. 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و سفرهای زیارتی برای دانشجویان گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق شد در تاریخ ایران یک دانشگاه را در عراق راه اندازی کند یک میلیارد دلار هزینه راه اندازی آن از سوی طرف عراقی پرداخت شده و در حال حاضر 600 دانشجو دارد.

هزینه 65 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اجاره مراکز بهداشتی و درمانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هزینه 65 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اجاره مراکز بهداشتی و درمانی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هزینه 65 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اجاره مراکز بهداشتی و درمانی"، کلیک کنید.