وضعیت راه‌ها امروز ۱۶ شهریور؛ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی

وضعیت راه‌ها امروز ۱۶ شهریور؛ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در برخی مقاطع محور‌های شمالی سنگین بوده و تردد از آزادراه تهران- شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل «دوآب» تا «میانک» و محدوده‌های «مکارود»، «هزارچم» و «هریجان» سنگین است.

همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز حدفاصل «گزنک» تا «شاهاندشت» و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل «نارنجستان» تا سه راهی «چلاو»، «محمدآباد» تا «بایجان» و «وانا» تا «گزنک» سنگین گزارش شده است.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های «زیرآب» و «پل سفید»، آزادراه رشت- قزوین حدفاصل «پایانه بار» رشت تا امامزاده هاشم و «دولت آباد» تا رودبار و همچنین آزادراه قزوین- رشت محدوده پارک جنگلی «سراوان» سنگین است.

محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

محور‌های هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت راه‌ها امروز ۱۶ شهریور؛ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت راه‌ها امروز ۱۶ شهریور؛ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی"، کلیک کنید.