پیکر امدادگر اورژانس غرق‌ شده در «دز» از آب گرفته شد

پیکر امدادگر اورژانس غرق‌ شده در «دز» از آب گرفته شد

نادیاتور/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از کشف پیکر مرد جوان اهوازی توسط اکیپ غواصی سازمان در رودخانه دز خبر داد.

روالله بهشتی‌فرد امروز (۲۳ تیرماه) با اشاره به غرق شدن مرد ۳۹ ساله اهوازی در رودخانه دز در روز گذشته، اظهار کرد: علی‌رغم نبود شرایط غواصی در رودخانه دز، امروز هم اکیپ غواصی سازمان آتش‌نشانی دزفول در روز دومین روز اقدام به غواصی برای کشف جسد فرد غرق شده در رودخانه کرد.

به گزارش نادیاتور، وی افزود: تیم غواصی اقدام به غواصی و جستجو در رودخانه دز کردند که دقایقی پیش پیکر این فرد در محدوده اردوگاه شهید رجایی کشف و از آب بیرون آورده شد و برای مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی داده شد.

عارف شرهانی سخنگوی اورژانس مدیریت و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم اعلام کرد که فرد غرق‌ شده در رودخانه دز «ابراهیم حریصی» پرسنل ستاد اورژانس خوزستان بوده است.  

پایان خبر نادیاتور 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیکر امدادگر اورژانس غرق‌ شده در «دز» از آب گرفته شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیکر امدادگر اورژانس غرق‌ شده در «دز» از آب گرفته شد"، کلیک کنید.