گردان های سرایا القدس: پهپاد اسراییلی را ساقط کردیم

گردان های سرایا القدس: پهپاد اسراییلی را ساقط کردیم

گردان های سرایا القدس از سرنگون کردن یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و عملیات مشترک با گردان های عزالدین قسام در شمال اردوگاه جبالیا خبر داد.

به گزارش نادیاتور، گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه از ساقط کردن یک کوادکوپتر مدل «مویک پرو»  متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی و به کنترل درآوردن آن در آسمان اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، گردان های سرایا القدس اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با شلیک گلوله، سربازان و خودروهای نیروهای اشغالگر را در اطراف ساختمانی در شمال اردوگاه جبالیا هدف قرار داده است.

گردان های شهدای الاقصی، وابسته به جنبش فتح نیز امروز اعلام کرد که نیروهایش برای دومین بار سربازان اسراییلی مستقر در محور نتزاریم را با موشک های کوتاه برد هدف قرار دادند.

پایان خبر نادیاتور

گردان های سرایا القدس: پهپاد اسراییلی را ساقط کردیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردان های سرایا القدس: پهپاد اسراییلی را ساقط کردیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردان های سرایا القدس: پهپاد اسراییلی را ساقط کردیم"، کلیک کنید.